Les dones compren més per Nadal però gasten menys que els homes



Segons un recent estudi, les dones són les que s'encarreguen de les compres nadalenques, compren més però millor que ells, i a més gasten menys.

Segons un recent estudi, les dones són les que s'encarreguen de les compres nadalenques. Així ho constata el 67% de les dones enquestades, enfront del 29% dels homes que asseguren ser ells els que duen a terme la missió impossible de trobar el regal perfecte per a cada membre de la família.
Les dones compren més regals que els homes però, encara que a molts els coste de creure, es gasten menys diners que ells. Així, mentre aquest Nadal el 24% dels homes gastarà més de 400 €, el mateix percentatge de dones assegura que invertirà només entre 150 i 250 €. La major part del seu pressupost es destinarà, tant en el cas dels homes com en el de les dones a regals per als fills i la parella. 
Com a curiositat, les dones tendeixen a usar la paga extra de nadal per finançar les despeses d'aquestes festes, mentre que els homes empren els seus estalvis de tot l'any i deixen en lloc segur l'extra per a altres fins de caràcter personal.
El Nadal és estressants per a ambdós. Això sí, mentre ells s'estressen més per les multituds, aglomeracions i cues a l'hora de realitzar les compres nadalenques, el que més odien les dones és no trobar el regal desitjat. I és que el 20% de les dones declara estar pensant durant tot l'any en el que poden regalar per Nadal.

Les compres en online sumen adeptes

El 31% dels enquestats en aquest estudi reconeix, a més, que aquest any farà més compres a través d'Internet, especialment les dones i les generacions més joves. Entre els avantatges de realitzar les compres nadalenques online, els homes asseguren trobar millors preus mentre les dones prefereixen Internet per la facilitat per trobar el que busquen i evitar les aglomeracions. Potser per això el 91% de les dones enquestades assegura comprar des de casa, encara que ells estan més familiaritzats amb l'ús del telèfon mòbil per comprar per Internet, segons ha afirmat el 12% dels homes enquestats (enfront del 5% de les dones)



Font: Expansión.com